اوهام زندگی من...

می نویسم... چون نمی خواهم حرفهایم، جنین های مرده به دنیا آمده باشند... بی فایده و آینه ی دق!!!!

اوهام زندگی من...

می نویسم... چون نمی خواهم حرفهایم، جنین های مرده به دنیا آمده باشند... بی فایده و آینه ی دق!!!!

قوی ترین آدم جهان هم که باشی
وقت هایی هست
که دستی باید لمس ات کند
تنی
تن ات را داغ کند
و لبی
طعم لب ات را بچشد

مستقل ترین آدم جهان هم که باشی
وقت هایی هست
که دلت پر میزند برای کسی که برسد
و بخواهد که آرام رانندگی کنی
و شام ات را نخورده روی میز نگذاری و بروی

مسافرترین آدم دنیا هم
دست خطی می خواهد که بنویسد برایش
" زود برگرد "
طاقت دوری ات را ندارم 


 

پ.ن: این روزا مشکلا رو سرم آوار شده!!!!! 

پ.ن عمو نارگیلی: عمو جون چه بلایی سر وبت آوردی؟ نمی تونم بیام تو وبلاگت!

نظرات 5 + ارسال نظر
سین. نون. نارگیلیان شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ http://coconut1.mihanblog.com/

سلام مهدیه جان عزیزم شعری بود که قبلن جایی ندیده بودم از کی بود؟! هرچی بود شعر باحال و به جایی بود. چسبید!
مرسی که به من سرمیزنی دیگه بعضی وقتها دلگیری و دلتنگی گریبان آدمو میگیره و آدم یک کارهایی میکنه ... البته من فقط نظرات رو بسته بودم وبلاگم که باز میشه ...
روز اسپندگان روز عشق و مهرورزی رو بهت تبریک میگم. شادباشی!

سلام عمویی. آنچه از دل بر آید لا جرم بر دل نشیند.... این روزا زیادی بزرگ شدم....
منم این روزو بهتون تبریک میگم
عمو جون وبت اصلا باز نمیشه

سیندرلا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ


ایشالا مشکلاتت زودی تموم میشن.

مرسی عزیزززززززززززززززززززم

محمدحسن عبدی چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ق.ظ http://1hasan.blogsky.com

خیلی زیبا نوشتی

لطف عالی مستدام

احمد جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام . دمت گرم شعرت بد جور به دلم نشست

لطف دارین احمد آقا

میس گرولر یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://qorqorane.mihanblog.com

شعری که گذاشتی معرکه بود....

لطف شمارو می رسونه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد