اوهام زندگی من...

می نویسم... چون نمی خواهم حرفهایم، جنین های مرده به دنیا آمده باشند... بی فایده و آینه ی دق!!!!

اوهام زندگی من...

می نویسم... چون نمی خواهم حرفهایم، جنین های مرده به دنیا آمده باشند... بی فایده و آینه ی دق!!!!

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد....

بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب!

واقعا باید خجالت کشید که اسم بعضیارو گذاشت مرد!!!!!!!!! هه.... مرد؟؟؟!!! چه واژه ی غریبی! کم می بینم این روزا کسی مرد باشه!!!! ( به آقایون بر نخوره لطفا، حقیقته و همه جا استثنا داره)

.

.

نامردی رو به اوج خودش رسوند. هه... من چقد احمق بودم که با داشتن اون همه تجربه باز گول خوردم! خاک بر سر من!!!!!!!!!!!!!!!!

آخه نامرد چی واست کم گذاشتم؟ به خاطر توی کثافت تو روی عمه و خاله و مامان بزرگ و هر کس و ناکس دیگه واستادم. ازت حمایت کردم. خاک بر سرت! راست می گفت عمه جونم! (حالا درسته زیادی منو بالا برد اما زیادم بیراه نبود حرفاش، یکم غرور توی حرفاش بود فقط)

آخه توی هیچی ندار، توی پاپتی، تویی که نه سربازی رفتی نه کار داری نه زندگی، تویی که درستم این ترم ول کردی، تویی که یه سابقه دار س.ی.ا.س.ی هستی، تویی که با بیست و سه سال سن خودتم بکشی نمی تونی تا وقتی که درس من تموم بشه خودتو بکشی بالا و پا پیش بذاری.... آخه تورو چه به من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تو باید بری سراغ همون  دخترای دور و برت.... گفتی سیگارو ترک کردی، مشروب دیگه نمی خوری، دختر بازی نمی کنی..... و من باور کردم.... اما امشب حرفای باباتو که شنیدم..... مث یه پارچ آب یخ بود روی سرم.

من موندم تو از کجای این پدر در اومدی؟؟؟!!! آخه پدر به این با شخصیتی که الهی قربونشون برم و صد و بیست سال زنده باشن، برادر به این با فرهنگی و با شعوری... توی .......

بازم خوبه زود شناختمت. هرچند یک سال زندگیمو به پات حروم کردم اما بازم خوبه..

مردی که انقد مرد نباشه که از ترس جواب دادن به سوالام گوشیشو یک هفته خاموش کنه و هنوزم خاموش باشه، مرد نیست، نامرده

خوشحالم که دیگه مرد آینده ی زندگی من تو نیستی... خوشحالم که دیگه نمی خوام به تو تکیه کنم.. خوشحالم....

به خاطر خودم و به اصرار دختر عموم، به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد....



الهام نوشت: الی جون می دونم می پرسی چی شده، حضوری و مفصل واست توضیح می دم بعد از امتحانا

پی عمو نارگیل نوشت: عمو جون اینم از تغییر مسیر زندگیم، به خاطر شما


پی امتحان نوشت:هر روز گندتر از دیروز فردا امتحان بینایی دارم


پی درد دل نوشت: تقصیر هیچ کس نیست،به نام عشق جسمت را لگد مال بوسه های هوس آلودشان می کنند و به نام عشق فراموشت میکنند چرا که بر دیگری عاشق تر از تو اند. تقصیر هیچ کس نیست، به نام نجابت باید سکوت کنی و به نام صبر از درون ویران شوی. تقصیر هیچ کس نیست که قانون غیرتشان را قلم غریزه امضا کرده...


نظرات 7 + ارسال نظر
مهکامه یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ http://sepidjame89.blogfa.com

به افتخار مهدیه جون همگی یه کف مرتب

مرسی عزیزم... به شرطی خوبه که بتونم تحمل کنم

Pedix دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ http://Pedix.blogfa.com

تولد دوبارتو بهت تبریک میگم دخترک ...

ممنون پدیکس

الی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

اوه اوهْمهدیه!!
چی شده؟؟؟؟

همه ی چیزایی که اینجا نوشتم حقیقت داره الی... یعنی احتمال ۹۰٪ حقیقت داره.... اوهام من فقط یه وهم بود. همین

سیندرلا چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ

خب خدا رو شکر که خودت به این نتیجه رسیدی که پسری که دارای این اوصافه به درده تو نمیخوره.
خوشحالم که خودت یه تصمیم جدی گرفتی خیلی خوشحالم.

مرسی که اومدی عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززم
باید از اولش به حرفت گوش می دادم، اشتباه کردم

آواز چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ http://mohmalname.blogfa.com/

وجود همچین آدمایی بطور مکرر باعث میشه هرکسی از این به بعد بیاد فکر کنی مث اونه! دیگه نتونی دوست داشته باشی و دوست داشته بشی و اعتماد کنی...

خب این اصلا چیز بدی نیست! از اینم نگذریم که 90%شون مثل همن

الی شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.30ahmashq.blogfa.com

خوبه بعد از یه سال جرئت اینو پیدا کردی بندازیش دور ...

جرئت؟!!! آره نداشتمش تو این یه سال. اما الان دارم

سین. نون. نارگیلیان شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ http://coconut1.mihanblog.com/

سلام خانوم ... خانوم محول شده ی منقلب شده ...
پس بالاخره تغییر مسیر دادی هان؟! اره دیگه نزدیک بود بمالی به دیوار ... همینشم کلی خش و خط افتاده روت ولی باز هم خوبه ... در مسیر جدید موفق باشی و نمالی به دیوار ...

عزیزم از ابراز محبتت ممنون هستم. غم و غصه نبینی! به روز هستم برای خواندنم بیا!

سلام عمو جون. این خش و خطا خوبه واسم... خوبه که هر وقت چشم بهشون بیفته یادم بیاد از این روزام و عبرت بگیرم.... ممنون که بهم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد