اوهام زندگی من...

می نویسم... چون نمی خواهم حرفهایم، جنین های مرده به دنیا آمده باشند... بی فایده و آینه ی دق!!!!

اوهام زندگی من...

می نویسم... چون نمی خواهم حرفهایم، جنین های مرده به دنیا آمده باشند... بی فایده و آینه ی دق!!!!

بیچاره من!

پیاده از کنارت گذشتم، گفتی:" چندی خوشگله؟"
سواره از کنارت گذشتم، گفتی:" برو پشت ماشین لباسشویی بنشین!"

تو ازدواج نکردی و به من گفتی زن گرفتن حماقت است
من ازدواج نکردم و به من گفتی ترشیده
عاشق که شدی مرا به زنجیر انحصارطلبی کشیدی
عاشق که شدم گفتی مادرت باید مرا بپسندد
وقتی گفتم پوشک بچه را عوض کن، گفتی بچه مال مادر است
وقتی خواستی طلاقم بدهی، گفتی بچه مال پدر است.

در صف نان، نوبتم را گرفتی چون صدایت بلندتر بود
در صف فروشگاه نوبتم را گرفتی چون قدت بلندتر بود
زیرباران منتظر تاکسی بودم، مرا هل دادی و خودت سوار شدی
در تاکسی خودت را به خواب زدی تا سر هر پیچ وزنت را بیندازی روی من
در اتوبوس خودت را به خواب زدی تا مجبور نشوی جایت را به من تعارف کنی
در سینما نیکی کریمی موقع زایمان فریاد کشید و تو بلند گفتی:"زهرمار!"
در خیابان دعوایت شد و تمام ناسزاهایت، فحش خواهر و مادر بود
در پارک، به خاطر بودن تو نتوانستم پاهایم را دراز کنم
نتوانستم به استادیوم بیایم، چون تو شعارهای آب نکشیده می دادی
من باید پوشیده باشم تا تو دینت را حفظ کنی
مرا ارشاد می کنند تا تو ارشاد شوی!


خودم نوشت:شده تا حالا انقد بغض داشته باشین که از شدت بغض حتی نتونین گریه کنین؟! تو یه جمع باشین که مجبور باشین تو اوج بغض و گریه لبخند بزنین؟! دقیقا حس الان منه..... چقد حس بدیه نه؟؟!!


پی بغض نوشت:آهای...شمایی که هر روز از صبح تا شب جانماز آب میکشید ... بهشت مال شما اصلاً ...حداقل مسیر جهنم رو به ما یاد بدید گم نشیم یه وقت سر از بهشت در بیاریم دوباره ریختتون رو ببینیم!

پی مخاطب خاص نوشت: آخه لعنتی.... من که همه جوره با توام! چیکار داری اطرافیانم چی میگن؟؟!! اطرافیانم به درک! من با توام... می دونم که اینجارو می خونی....

+تو ادامه مطلب یه شعر گذاشتم که عاشقشم! دوس داشتین بخونینش

لختی مرا بخند/بخند و نگاه کن

یک بار هم به خاطر من اشتباه کن

آغاز هرچه حادثه در چشمهای توست

کم کم بساط عیش مرا روبراه کن

فرصت غنیمت است/لبی تر کن و برقص

فرصت غنیمت است/کمی هم نگاه کن

ای ماه محفل/همه ی هستی مرا

در هرم چشمهای قشنگت تباه کن

یک اشتباه بود که من عاشقت شدم

حالا تو هم شبیه خودم اشتباه کن!

حالا که در غبار افق دور می شوی

یادی از این غریبه هر از گاه گاه کن

                                                                  روشان

نظرات 8 + ارسال نظر
الهام جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ

من ک میدونم درس میشه شک نکن...

امیدوارم درس بشه... تنها مخاطب من!

کیانا جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

خونه نو مبارک عزیزکم
ایشاا... درس میشه

مرسی عزیزم... خوش اومدی

عبدالکوروش جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.potk.blogfa.com

کاش میشد برای دردت مرهمی باشم...

همین که لطف کردی و بهم سر زدی، بزرگترین مرهمه....

سیندرلا جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ http://zozooooo.blogfa.com/

مبارکه عزیزم اینجا و این خونه ی جدیدت.
اوهوم من خیلی شده که اونجوری بودم مهدیه جون.
قربونت برم من غصه نخور.

مرسی عزیزم... غصه داره منو می خوره!

honey جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ http://honey-68.blogfa.com

بیشین بینیم با

باشه

آ.س.ن.ن.ن. شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ق.ظ http://coconut1.mihanblog.com/

سلام مهدیه جان روز خوش
به بلاگ اسکای پیوستی آفرین که از بلاگفا به درآمدی ... وبلاگت مبارک و پاینده باشد ولی چرا من در لیست لینکهای تو نیستم و چه غمگین نوشتی هرچند که شعر ادامه ی مطلب خیلی بهم چسبید و حال داد. افرین به شاعرش! آفرین به تو!
فورن برای خواندن من بیا و در "آن"شرکت کن!

سلام عمویی. مرسی که اومدی و خوش اومدی....
لینک می کنم حتما...

محدثه سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

اینا دقیقا حرفای من بووووووودددددددد!!!!

مهکامه چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ق.ظ http://sepidjame89.blogfa.com

آره تا حالا شده..زیاد
مخصوصا این روزای اخیر

قربونت برم که مثل خودمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد